Leluja sisältävät Joulukalenterit

Keskustele keräilystä, keräilyleluista, lelusarjoista ja niiden taustoista, hae ja jaa keräilyyn liittyvää tietoa.

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja Xara » 14 Marras 2013, 09:23

Muistelenkohan väärin, vai oliko ainakin Myyrmäen BR-leluissa Turtles-kalenteri tarjouksessa jotain 16 euroa?? Ainakin jokunen joulukalenteri oli siellä tarjouksessa.
Avatar
Xara
Primo
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21 Loka 2013, 22:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja HULK » 14 Marras 2013, 11:59

Tuli sitten ostettua veljenpojille

Kuva

2 kpl maksoi 38€ posteineen (saksasta)... eli ~19€ kappale (EI PAHA HINTA)
oli paljon muitakin vaihtoehtoja...mutta pojat tykkää poliisi/rosvo leikeistä :D (ehkä kummisetäkin pääsee katsomaan kalenterin sisältöä)
http://www.youtube.com/user/BigBadSupaHero <====> https://www.facebook.com/kaboom.nerdinator
Avatar
HULK
Quatro
 
Viestit: 33
Liittynyt: 28 Loka 2013, 22:48
Paikkakunta: Pori

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja Jang » 01 Joulu 2013, 18:00

Hoi, nyt tarttis vastauksen!
Muksu avasi ominpäin aamulla Turtles -kalenterin luukun, kertoi että siltä tuli "joku ohje ja noppa muttei tarroja noppaan". Ja mitään ohjetta (eikä tarrojakaan) en löytänyt, voisiko joku kertoa mitä sieltä nyt oikeasti tuli tai piti tulla? Onko nopan tarrat oikeesti jossain toisessa luukussa, vai olivatko mukana siinä "ohjeessa" tms?
Jang
Quatro
 
Viestit: 6
Liittynyt: 30 Loka 2013, 21:58

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja BryanFur » 02 Joulu 2013, 00:49

Tarrat tulivat erillisissä arkissa, jossa myös nopan tarrat. Ohjeet tulivat ensimmäisessä luukussa nopan mukana.
Avatar
BryanFur
Primo
 
Viestit: 42
Liittynyt: 19 Loka 2013, 22:57
Paikkakunta: Kotka

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja lelumies » 09 Marras 2014, 13:50

Moro vaan kaikille. Nuorena poikana ei paljoa leluja ollut kun oli köyhää, niin nyt niitä hankitaan ja vähän testaillaankin sen edestä. :D
Isä yleensä teki leluni itse. Esittelen niitä joskus, siis itsetehtyjä puusta junat ym...
Joulu alkoi jo täällä ja ensimmäisenä tuli aukaistua Muumi hahmokalenteria. Seuraavaksi Lego- kalenteri.
Katsotaanpa mitä Muumissa oli. Video:

https://www.youtube.com/watch?v=G-o1ueLcFvY
lelumies
Made in China
 
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Marras 2014, 13:42

Re: Leluja sisältävät Joulukalenterit

ViestiKirjoittaja joulunlapsi » 12 Marras 2015, 17:57

JohQ kirjoitti:Nyt kun on kauppojen hyllyt jo täytetty Joulukamalla (ihan liian aikaisin), olisi varmaan sopivaa aloittaa keskustelu Lelu-Joulukalentereista :)

Minkälaisia erilaisia leluja sisältäviä Joulukalentereita on tänä vuonna tarjolla, ja missä hinnoissa pyöritään?

Mikä on ollut mielestäsi kaikkien aikojen paras Lelukalenteri?

Itse muistelen lämmöllä näitä vanhoja, ainakin 80-luvulla myytyjä kalentereita, joissa oli pieniä yksivärisiä muovieläimiä ja kenties muitakin hahmoja.
Muistaakseni minulla oli tämmöinen kalenteri yhtenä Jouluna, koska minulla on hämärä muistikuva siitä että availin niitä luukkuja, mutta yhtään lelua niistä ei ole tainnut jäädä talteen, ovat kenties hävinneet aika nopeasti, koska itse leluista minulla ei ole mitään muistikuvaa.

Minulla kuitenkin on tallessa näitä pieniä muovielukoita, jotka mitä todennäköisemmin on tämmöisistä kalentereista peräisin, mutta aika varmuudella voin sanoa että mikään näistä ei ole juuri siitä minun kalenteristani, sillä nämä ovat löytyneet milloin mistäkin (mm. mummolasta).

Kuva
Minulla pitäisi olla vielä jossain tuommoinen oranssi kilppari, mutta enpä tiedä missä se on :/


Hei, laitoin sinulle yv:tä liittyen näihin vanhoihin joulukalenteri figuureihin..
joulunlapsi
Made in China
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Marras 2015, 17:52

Edellinen

Paluu Lelut & lelukeräily

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron