Tällä hetkellä pelaan:

Keskustele lelukeräilyä sivuavista aiheista: pelit, sarjakuvat, tarrat, elokuvat ym.

Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja JohQ » 07 Loka 2013, 23:18

Mitkä pelit tällä hetkellä koukuttaa? Onko joku ylitse muiden?

Täällä saa hehkuttaa :D
Avatar
JohQ
Nukketäti
 
Viestit: 264
Liittynyt: 19 Syys 2013, 14:56
Paikkakunta: Lahti

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja wasara » 19 Loka 2013, 22:37

Tällä hetkellä allekirjoittaneen mielenkiinnonkohteina:

- lauta-/miniatyyripelit: Fantasy Flight Gamesin X-Wing: Miniature game - suosittelen lämpimästi kaikille Star Wars -faneille, tosi tyylikkäitä miniatyyrejä! :)

- konsoli-/tietokonepelit: jostain syystä edelleenkin jaksan Xboxilla tahkota Guitar Heroa ja Rock Bandia... oikean kitaran kanssa vähän tullut haparoitua Rock Smith -peliä
Jonnekin kauas kultaiselle '80-luvulle eksynyt ikuinen pikkupoika joka haalii omakseen kasari-MotUja, leffoja, pelejä ja kaikkea muuta satunnaista kivaa
Avatar
wasara
Primo
 
Viestit: 58
Liittynyt: 21 Syys 2013, 15:40
Paikkakunta: Jyväskylä / Varkaus

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja JohQ » 20 Loka 2013, 12:30

Ehkä pitäisi itsekin vastata tähän ;)

Jossain vaiheessa himopelasin Guild Wars 2:sta, mutta kyllästyin siihen totaalisesti ja siirryin takasin The Sims 3:n, josta olin pitänyt yli vuoden taukoa.
Nyt taidan kuitenkin eniten pelata paria mobiilipeliä, eli The Simpsons: Tapped Out:ia ja The Sims FreePlay:tä.

Konsoleita en omista, joten jos pelaan, niin pelaan tietokoneella.
Avatar
JohQ
Nukketäti
 
Viestit: 264
Liittynyt: 19 Syys 2013, 14:56
Paikkakunta: Lahti

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 20 Loka 2013, 12:57

Yleensä en suuremmin pelaile, mutta viimeaikoina on tullut myös The Sims 3:a pelattua. Pääasiassa pelaamisesta taitaa olla näitä sekalaisia Facebook-pelejä. Itselläkin pelivälineenä PC, millään konsolilla en ole koskaan pelannut tai sellaista omistanut.
Youtube-kanavani | toinen Youtube-kanavani (pääasiassa ponijuttuja)
> Tätä kaipaisin eniten kokoelmani vahvistukseksi: Liejuhaudan vanki -tarinakasetti
Avatar
Eurokolikko
Vinyylihahmo
 
Viestit: 202
Liittynyt: 19 Loka 2013, 13:03
Paikkakunta: Kajaani

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja wacce » 20 Loka 2013, 18:42

Kuusnepa, NES ja Megadrive sijaitsevat laatikoissa varastossa. Lautapelit kaapissa. Xbox360 telkkarissa kiinni ja kaapissa useita avaamattomia pelejä. PC jaksaisi pelejä pyörittää ja uudella Roccat Kone XTD -hiirellä voisi johonkin osuakin. Mutta ei, en pelaa kuin harvakseltaan Matlockin kanssa lautapelejä :)

Noh, iLaitteella sentäs säännöllisesti Clash of Clansia ja kerran päivässä JohQ:n kanssa Tapped Outtia :D
wacce
Quatro
 
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Syys 2013, 17:52

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja riivioe » 20 Loka 2013, 22:32

Minä olen innostunut pelaamaan pikku lasten pelejä. :oops:
Lähinnä skylandersia pelailen, ensin hankin sen pc version, mutta kun se rupes bugittaa mun koneessani.
Minä kaheli hankin pleikkarin. Olen hankkinut muitakin pelejä hieman itselleni.
Mutta ne ovat tosiaan lasten pelejä, kun olen aika onneton näissä peleissä. (lego harry potter, lego lotr, lego sw ja angry birds)
Spyroon olen ihastunut. Olisi kiva kun saisi kaikki spyro pelit pleikka kolmoselle, niin voisi kaikkia kokeilla.
Mutta onneksi on skylanders. :D
riivioe
Rohmunaattori lelujemmari
 
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Loka 2013, 15:41

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja JPT » 20 Loka 2013, 23:56

Diablo 3 ja NHL14 ovat tällä hetkellä lähellä sydäntäni.
Avatar
JPT
Quatro
 
Viestit: 32
Liittynyt: 19 Loka 2013, 13:48

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja JohQ » 23 Loka 2013, 12:12

Mä aloin nyt pelaamaan myös Smurfs' Villagea. Mulle taitaa vissiin kelvata vaan semmoset mobiilipelit jossa joku sana alkaa S:llä ;D (The Sims, The Simpsons...)

Pakko lisätä.. Pelasin pitkästä aikaa tänään Guild Wars 2:ta! Jos sitä taas vaikka innostuis.. yleensä Halloween eventit on saanu taas pelaamaan uudelleen jo Guild Wars 1:n aikaan ;)
gw507.jpg
Avatar
JohQ
Nukketäti
 
Viestit: 264
Liittynyt: 19 Syys 2013, 14:56
Paikkakunta: Lahti

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja BryanFur » 23 Loka 2013, 21:53

Lähinnä pelaan vain Tekken Revolutionia tällähetkellä pleikalla, mutta uudella kännyllä on tullut nyt vihaiset linnut tähtien sota kakkosta ja muita satunnaisia pelejä tullut pelattua. :mrgreen:
Avatar
BryanFur
Primo
 
Viestit: 42
Liittynyt: 19 Loka 2013, 22:57
Paikkakunta: Kotka

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Rebelganst360 » 24 Loka 2013, 12:26

Itse pelaan tällä hetkellä Team Fortress kakkosta se on niin hyvä moninpeli ja ilmainen. Olen pelannut sitä jo kaksi vuotta ja vieläkin koukuttaa.
Pelaan myös Hitman kakkosta, joka on vähän vaikea peli.
Rebelganst360
Neca Freak
 
Viestit: 188
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:11

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Arto4000 » 01 Marras 2013, 23:56

Aloitin tänään pelaamaan vuonna 1995 julkaistua point-and-click seikkailua I Have No Mouth And I Must Scream. Vaikka olen tämän tyylisten pelien kova fani, on tämä jäänyt aiemmin pelaamatta, eli pelaan peliä nyt ensimmäistä kertaa.

Muutaman tunnin pelaamisen perusteella tuntuu olevan oikein mainio peli. Puzzlet eivät tunnu erityisen haastavilta, mutta ne ovat olleet loogisia tähän mennessä. Myös sisältö on hiukka erilaista, mitä yleensä tämän tyylisissä peleissä on itselleni tullut vastaan. Sisällön puolesta voisikin antaa pienen ennakkovaroituksen pelissä olevista rankoista teemoista: ei välttämättä sovellu ihan herkimmille.

Viikonloppu tulee näillä näkymin vietettyä mukavan pelin parissa. :)
Avatar
Arto4000
Fabu
 
Viestit: 540
Liittynyt: 21 Syys 2013, 18:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja BryanFur » 20 Marras 2013, 02:25

Amigan Sensible World of Soccer 96-97 uusimmilla pelaajapäivityksillä pc:llä amigaemun kautta. Aivan loistava peli, jos jalkapallo ja retrofudis vähääkään kiinnostaa! :mrgreen:
Avatar
BryanFur
Primo
 
Viestit: 42
Liittynyt: 19 Loka 2013, 22:57
Paikkakunta: Kotka

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Topsu » 20 Marras 2013, 20:15

Tales of Graces F PS3:lla menossa, tällä viikolla varmaan alkanee tuon Link Between Worldsin pelaus kun perjantaina julkaistaan. Uutta Zeldaa pitkästä aikaa, ah.
Avatar
Topsu
Duplo
 
Viestit: 143
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:33

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Arto4000 » 21 Marras 2013, 17:03

Topsu kirjoitti:Tales of Graces F PS3:lla menossa, tällä viikolla varmaan alkanee tuon Link Between Worldsin pelaus kun perjantaina julkaistaan. Uutta Zeldaa pitkästä aikaa, ah.

Mä tässä lähiaikoina pääsen tukkimaan A Link to the Pastin kokoisen aukon pelisivistyksessäni, kun eBaysta muutama päivä sitten ostin pelin GameBoy Advance -version. Täytynee tuo A Link Between Worlds hommata myös, kunhan saan toivottavasti vielä tämän vuoden puolella hankittua 3DS:n.
Avatar
Arto4000
Fabu
 
Viestit: 540
Liittynyt: 21 Syys 2013, 18:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Topsu » 22 Marras 2013, 20:07

Arto4000 kirjoitti:Mä tässä lähiaikoina pääsen tukkimaan A Link to the Pastin kokoisen aukon pelisivistyksessäni, kun eBaysta muutama päivä sitten ostin pelin GameBoy Advance -version. Täytynee tuo A Link Between Worlds hommata myös, kunhan saan toivottavasti vielä tämän vuoden puolella hankittua 3DS:n.

Hieno homma. Tuo vaimoke hommasi meille myös Wind Waker WiiU:n, että kai sitä sitäkin pääsee jossain vaiheessa pelaamaan. Kunhan nyt Between Worlds menee ensin, WW kun on jo Cubella läpäisty.
Avatar
Topsu
Duplo
 
Viestit: 143
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:33

Seuraava

Paluu Ei aivan lelu, mutta läheltä liippaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron