Tällä hetkellä pelaan:

Keskustele lelukeräilyä sivuavista aiheista: pelit, sarjakuvat, tarrat, elokuvat ym.

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja pH6 » 24 Marras 2013, 12:10

Sam & Maxin Season 1 on työn alla. 1/6 ehditty hinkata läpi...älyvapaa huumori on sitä tasoa että tulevien hankintojen ketjuun voisi laittaa Back to the Futuren jos, ketju ei sijaitsisi 'väärällä' alueella.
Avatar
pH6
Quasssi-Evil Sssnake Man
 
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Loka 2013, 15:03
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 29 Marras 2013, 17:55

Puolitoista kuukautta sitten hankin Animal Crossing: New Leafin ja tähän asti on tullut joka päivä pelattua. Pakko ne kukat on päivittäin kastella, fossiilit kaivettava ja kyläläisten kuulumiset tiedustella. Puhumattakaan siitä miten kivaa oman talon sisustaminen on. :D
Avatar
Tiikeri
Quatro
 
Viestit: 12
Liittynyt: 27 Marras 2013, 23:25
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja compy » 01 Joulu 2013, 19:49

Tällä hetkellä pelaan ylivoimaisesti eniten NES-pelejä (konsolilla). Nostalgiafiilis! ^_^ Olen koukuttunut nyt lapsuuden suosikkiini Battle Of Olympukseen jonka ostin pari vuotta sitten vihdoin itselleni, ja olen innoissani retropeleistä muutenkin. Nintendo64 osastolle ostin itselleni joululahjaksi pari peliä joita en ole koskaan vielä omistanut vaikka olen niiden pelaamisesta paljon haaveillut: Banjo-Tooien ja Concer's Bad Fur Day:n. Eli niitä sitten uuden vuoden jälkeen alan aktiivisesti pelaamaan. :D Lautapelejä on tullut myös pelattua pitkästä aikaa enemmän, koska löysin paikkakunnaltani lautapelikerhon sekä pari peleistä innostunutta uutta kaveria. ;)
Avatar
compy
Quatro
 
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Marras 2013, 19:38

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Topsu » 06 Joulu 2013, 19:12

Suosittelen muuten 3DS:n omistajille tuota Link Between Worlds, loistava peli. Tosin täydellisesti läpi pelattuani nyt on menossa lainassa oleva Luigis Mansion 2, sekä WiiU:lle Mario 3DS world. Ja se Tales on edelleen kesken, voihan JRPG:t ja questit :D
Avatar
Topsu
Duplo
 
Viestit: 143
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:33

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Rebelganst360 » 14 Joulu 2013, 21:10

Pelaan nykyään Batman Arkham Origins ja Saints Row Third pelejä tietokoneella. Olen pelannut kahta aiempaakin Arkham peliä. Onko kukaan muu tällä foorumilla pelannut niitä? Minulla on pieni pakkomieli laittaa Arvuuttaja vastuuseen teoistaan Origins pelissä. Olen hoitanut sitä tehtävää jo 55 prosenttia.
Pomo tappelut tässä Origins pelissä on paljon paremmat kuin edellisissä.
Rebelganst360
Neca Freak
 
Viestit: 188
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:11

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja BryanFur » 15 Joulu 2013, 02:26

Kyllä Arkham Cityä on tullut pelattua lähinnä kummipojan kanssa pc:llä. Mainio peli on kyseessä ja pelattavaa siinä ainakin riittää. :)
Avatar
BryanFur
Primo
 
Viestit: 42
Liittynyt: 19 Loka 2013, 22:57
Paikkakunta: Kotka

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Topsu » 16 Joulu 2013, 21:15

City ja Asylum on tullut Arkhameista pelattua, katsellaan tuota Originsia sitten kun on kaikki DLC:t tulleet ja kaiken saa ostamalla GOTY:n...
Avatar
Topsu
Duplo
 
Viestit: 143
Liittynyt: 23 Loka 2013, 11:33

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Arto4000 » 16 Joulu 2013, 21:50

Arkham Asylum ja Arkham City tullu pelailtua ja molemmista pidin todella paljon. Origins saattaa jäädä kokonaan väliin, kun se ei oikein jaksanut kiinnostaa enää. Tietty jos jostain alelaarista tulee vastaan hyvään hintaan niin voi napata mukaan ihan suosiolla.

Viikonloppuna aloitinkin vihdoin pelaamaan The Legend of Zelda: A Link to the Pastia Game Boy Advancella kun sain aikaiseksi avattua tuon GBA:n näytön ja puhdistettua yhden häiritsevän roskan pois. Viikonloppuna aloitin myös sairaalamanagerointipeli Theme Hospitalin pelailun.
Avatar
Arto4000
Fabu
 
Viestit: 540
Liittynyt: 21 Syys 2013, 18:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Rebelganst360 » 03 Tammi 2014, 21:56

Olen pelaamassa Telltales Gamesin Walking Dead peliä koneellani. Se on loistava peli jossa tehdään isoja valintoja. Suosittelen sitä kaikille se oli 2012 vuoden peli.
Rebelganst360
Neca Freak
 
Viestit: 188
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:11

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Tiikeri » 31 Maalis 2014, 22:00

Tuli sitten se Pokémon Y hankittua (miehekkeeltä ja yhdeltä kaverilta löytyy X). Ei siinä mitään, mutta sitten muistin että Emeraldissa ja Heart Goldissakin on vielä tekemistä. Ja koska haluan saada niistä Pokémonit siirrettyä tuohon uusimpaan peliin, niin piti sitten hankkia Black siihen väliin. Joten neljää Pokémon peliä olen koko maaliskuun hakannut vuorotellen.
Avatar
Tiikeri
Quatro
 
Viestit: 12
Liittynyt: 27 Marras 2013, 23:25
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Rebelganst360 » 28 Loka 2014, 13:35

Pelailen Lego Marvel Superheroes. Loistava ja hauska Lego peli. Suosittelen tätä jokaiselle, joka tykkää Marvel leffoista ja Legoista :) .
Rebelganst360
Neca Freak
 
Viestit: 188
Liittynyt: 23 Loka 2013, 12:11

Re: Tällä hetkellä pelaan:

ViestiKirjoittaja Hexanator » 10 Marras 2016, 22:03

Tällä hetkellä pelaam vaihtelevasti kolmea peliä. World of warcraftia ja sitten tolla new 3ds laitteella Mario kart 7 ja Binding of Isaac.
Hexanator
Quatro
 
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Marras 2016, 20:56

Edellinen

Paluu Ei aivan lelu, mutta läheltä liippaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron