Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

Keskustele lelukeräilyä sivuavista aiheista: pelit, sarjakuvat, tarrat, elokuvat ym.

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja Moukarimies » 12 Kesä 2015, 01:36

PaintOr kirjoitti:Kevin Kossen tekemät vaihtopäät
On kyllä hienot, himottaisi hankkia itse myös noita Kossen tekeleitä.. Johtaisi vaan tupla/tripla-kappailen metsästykseen.. :oops:
Moukarimies
a.k.a. Sledge!
 
Viestit: 161
Liittynyt: 21 Loka 2013, 17:48

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja PaintOr » 14 Kesä 2015, 23:59

Moukarimies kirjoitti:
PaintOr kirjoitti:Kevin Kossen tekemät vaihtopäät
On kyllä hienot, himottaisi hankkia itse myös noita Kossen tekeleitä.. Johtaisi vaan tupla/tripla-kappailen metsästykseen.. :oops:

Nii meinaat, että jokaselle vaihtopäälle taas oma kroppa *huoh* :)
/ Myynnissä: 80's Roton
Avatar
PaintOr
Fabu
 
Viestit: 381
Liittynyt: 20 Loka 2013, 19:02

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja Moukarimies » 15 Kesä 2015, 14:14

PaintOr kirjoitti:Nii meinaat, että jokaselle vaihtopäälle taas oma kroppa *huoh* :)


Juurikin näin! :lol:
Moukarimies
a.k.a. Sledge!
 
Viestit: 161
Liittynyt: 21 Loka 2013, 17:48

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 01 Elo 2015, 13:45

Vuosikymmeniä olen sitä itselleni halunnut ja muutamien vuosien ajan todella paljon, mutta lopultakin se on minulla - Tähtisumua -kuunnelmakasetti.
Lisäksi aiemmin tällä viikolla saapui pitkästä aikaa lisäystä animaatiokalvokokoelmaani. Tämä kalvo on Filmation MOTU-sarjan jaksosta "Bargain with Evil".

Kuva

Kuva
Youtube-kanavani | toinen Youtube-kanavani (pääasiassa ponijuttuja)
> Tätä kaipaisin eniten kokoelmani vahvistukseksi: Liejuhaudan vanki -tarinakasetti
Avatar
Eurokolikko
Vinyylihahmo
 
Viestit: 202
Liittynyt: 19 Loka 2013, 13:03
Paikkakunta: Kajaani

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 11 Marras 2015, 20:30

MOTU-sarjakuvaa saapui tänään. Pari paperback-kokoelmaa nykyisestä DC:n julkaisemasta sarjakuvasta ja sitten minicomic-kirja, jossa kaikki vanhat minisarjikset koottuna sekä uudemmista (MOTUC-aika) ensimmäiset kolme (Ultimate Battleground -tarina).

Kuva
Youtube-kanavani | toinen Youtube-kanavani (pääasiassa ponijuttuja)
> Tätä kaipaisin eniten kokoelmani vahvistukseksi: Liejuhaudan vanki -tarinakasetti
Avatar
Eurokolikko
Vinyylihahmo
 
Viestit: 202
Liittynyt: 19 Loka 2013, 13:03
Paikkakunta: Kajaani

Re: Viimeisimmät Ei aivan lelu -hankintasi

ViestiKirjoittaja wasara » 26 Huhti 2016, 16:22

NESsille piiiitkästä aikaa jotain "uutta". Turtles (se eka) ja omiin suosikkeihini lukeutuva Probotector. Pikaisen testipelituokion jälkeen voi todeta, että kova peli edelleenkin :)
Loosejahan nuo tosin ovat, mutta kelpaa pelikäyttöön oikein hyvin (kun enhän minä näitäkään varsinaisesti kerää...)
Jonnekin kauas kultaiselle '80-luvulle eksynyt ikuinen pikkupoika joka haalii omakseen kasari-MotUja, leffoja, pelejä ja kaikkea muuta satunnaista kivaa
Avatar
wasara
Primo
 
Viestit: 58
Liittynyt: 21 Syys 2013, 15:40
Paikkakunta: Jyväskylä / Varkaus

Edellinen

Paluu Ei aivan lelu, mutta läheltä liippaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron